Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Feb 2025 11:15:15 +0200

Tere!

Väike-Maarja Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2511271/01262 aadressile Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, Rakke 
alevik, F. R. Faehlmanni tee 33, Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, 
Rakke alevik, F. R. Faehlmanni tee 33 (Lasteaed, Laululava) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Saadan kooskõlastamiseks ehitusloa taotluse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27279295>  (menetlus nr: 
475757), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Väike-Maarja Vallavalitsus) või menetleja (VIRGO VEEDLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister